Talavera, Angelica Maria and Morales Gaitan, Alejandra Auxiliadora and Zelaya Martínez, Jordania (2016) Factors affecting the teaching-learning process in the acquisition of speaking skill, in the students of 7th grade “F”, at Miguel de Cervantes Saavedra Institute in Managua city, in the morning shift, during the Second semester of 2016. Otra thesis, Universidad Nacional Autónoma de Nicaragua.
Preview |
Text
1734.pdf Download (1MB) | Preview |
Preview |
Image
88x31_cc.png Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (1kB) | Preview |
Resumen
This research paper, which is a quantitative research, suggest to people identify one of the greater fears which is public speaking; considering classroom environment ,didactic materials, strategies used in teaching -learning and then propose useful strategies for the overcoming of those factors.
Item Type: | Thesis (Otra) |
---|---|
Información Adicional: | Seminario-(Licenciadas en Ciencias de la Educación con mención en Inglés)-Universidad Nacional Autónoma de Nicaragua. |
Palabras Clave Informales: | Inglés-Enseñanza secundaria Inglés-Técnicas de enseñanza Proceso de aprendizaje-Metodología Inglés-Seminarios-2016 |
Materias: | 300 Ciencias sociales > 370 Educación > 373 Educación secundaria 400 Lenguas > 420 Inglés e inglés antiguo 400 Lenguas > 420 Inglés e inglés antiguo > 428 Uso del Inglés estándar – Lingüística |
Divisiones: | EDUCACIÓN, ARTE Y HUMANIDADES > Inglés |
Depositing User: | Lic Valeria Rivera |
Date Deposited: | 22 Jun 2017 15:32 |
Last Modified: | 10 Oct 2017 19:49 |
URI: | http://repositorio.unan.edu.ni/id/eprint/4221 |
Downloads
Downloads per month over past year
Actions (login required)
View Item |