Factors affecting the teaching-learning process in the acquisition of speaking skill, in the students of 7th grade “F”, at Miguel de Cervantes Saavedra Institute in Managua city, in the morning shift, during the Second semester of 2016.

Talavera, Angelica Maria and Morales Gaitan, Alejandra Auxiliadora and Zelaya Martínez, Jordania (2016) Factors affecting the teaching-learning process in the acquisition of speaking skill, in the students of 7th grade “F”, at Miguel de Cervantes Saavedra Institute in Managua city, in the morning shift, during the Second semester of 2016. Otra thesis, Universidad Nacional Autónoma de Nicaragua.

[thumbnail of 1734.pdf]
Preview
Text
1734.pdf

Download (1MB) | Preview
[thumbnail of 88x31_cc.png]
Preview
Image
88x31_cc.png
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (1kB) | Preview

Resumen

This research paper, which is a quantitative research, suggest to people identify one of the greater fears which is public speaking; considering classroom environment ,didactic materials, strategies used in teaching -learning and then propose useful strategies for the overcoming of those factors.

Item Type: Thesis (Otra)
Información Adicional: Seminario-(Licenciadas en Ciencias de la Educación con mención en Inglés)-Universidad Nacional Autónoma de Nicaragua.
Palabras Clave Informales: Inglés-Enseñanza secundaria Inglés-Técnicas de enseñanza Proceso de aprendizaje-Metodología Inglés-Seminarios-2016
Materias: 300 Ciencias sociales > 370 Educación > 373 Educación secundaria
400 Lenguas > 420 Inglés e inglés antiguo
400 Lenguas > 420 Inglés e inglés antiguo > 428 Uso del Inglés estándar – Lingüística
Divisiones: EDUCACIÓN, ARTE Y HUMANIDADES > Inglés
Depositing User: Lic Valeria Rivera
Date Deposited: 22 Jun 2017 15:32
Last Modified: 10 Oct 2017 19:49
URI: http://repositorio.unan.edu.ni/id/eprint/4221

Downloads

Downloads per month over past year

Actions (login required)

View Item View Item