Rugama, Ana and Peña, Elías (2011) Analysis of facors that cause the lack of motivational in english languaje learning in first year student of San Cayetano school during the second semester 2010. Otra thesis, Universidad Nacional Autónoma de Nicaragua, Managua.
Preview |
Text (Diapositivas)
818.pdf Download (1MB) | Preview |
Preview |
Image
88x31_cc.png Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (1kB) | Preview |
Resumen
This research is focused to contribute to the effectiveness of the learning and teaching process, especially the English language learning , providing a lot of recommendations or alternatives to face this situation.
Beneficiaries :
1.- Students
2.- San Cayetano school (rural area)
3.- Nicaraguan Schools (country side areas)
4.- Teachers (social community help)
How Can they be beneficiated? This research can be used like a tool and also like a guide previous to this situation.
Teachers can find abundant recommendations about teaching techniques, motivational activities that they can use to achieve a successful result of the teaching and learning English class.
Item Type: | Thesis (Otra) |
---|---|
Información Adicional: | Seminario-(Licenciados en Ciencias de la educación con mención en Inglés)-Universidad Nacional Autónoma de Nicaragua |
Palabras Clave Informales: | Inglés-Estudio y Enseñanza Motivación Aprendizaje de idiomas Enseñanza-Aprendizaje Inglés-Seminarios-2011 |
Materias: | 400 Lenguas > 420 Inglés e inglés antiguo 400 Lenguas > 420 Inglés e inglés antiguo > 421 Sistemas de escritura y fonología ingleses 400 Lenguas > 420 Inglés e inglés antiguo > 425 Gramática inglesa 400 Lenguas > 420 Inglés e inglés antiguo > 427 Variaciones de la lengua inglesa |
Divisiones: | EDUCACIÓN, ARTE Y HUMANIDADES > Inglés |
Depositing User: | Lic. Martha Cortez |
Date Deposited: | 21 Oct 2015 20:31 |
Last Modified: | 18 Sep 2017 19:33 |
URI: | http://repositorio.unan.edu.ni/id/eprint/1160 |
Downloads
Downloads per month over past year
Actions (login required)
View Item |